Varmak değil, sadece gitmek... gitmek

hürriyet

19 Ağustos 2010 Perşembe

şıkşıkışıkışık aklım çok karışık

 bugün taşınma olayı gerçekleşti. taşıma işini başkaları yaptı ama yorulan biz olduk nedense. iki balkon ağzına kadar kolilerle doldu. aşağıdaki depoyu ferforjeler doldurdu. mutfak için gereken birkaç kutu açıldı ama hala milyonlarcası sırada. ama büyük kısmı atlattık. gerisi hallolur. fazla strese gerek yok.

sonunda evet biz amerikaya gidiyoruz diyebilecek kadar işler ilerledi, kafamdaki soru işaretleri azaldı. fakat şimdi de kimseyi arayıp ben gidiyorum diycek vaktim yok. yarın da bizi bekleyen milyonlarca iş var. şöyle ayaklarımı uzatıp Türkiyedeki son 4 günümü dinlenerek arkadaşlarımla görüşerek geçiremiyorum ne yazık ki. geçen hafta gidip gitmeyeceğimden emin olmadığım için kimseyi aramadım şimdi de vaktim yok. o sebeple kimse kusura bakmasın... herşey her zaman olduğu gibi son dakikaya kaldı.

yorgunum aklımda karışık ne yazsam bilmiyorum blogumuzu artık birileri okusun istiyorum. az kaldı biliyorum ama amerikaya gitmek kadar bu blogu duyurmak da beni heyecanlandırıyor.

bu akşam shrek'in amerikaya giden bir arkadaşının da blogu olduğunu öğrendik. ama biz daha önce başladık:) hadi okuyun yorum yapın siz de bişey söyleyin:)) böyle yaz yaz bir yere kadar.

amerika konusunda şimdilik bu kadar.

bu akşam kavak yellerini izlediniz mi. sanırım birileri çağrılarımı duymuş da diziye biraz komedi unsuru katmış neydi o bunalım bunalım ya.. tabiki bu iyiye gidişte efenin etkisi de büyük.bence aslıyı falan boşversinler dizi güven ve efenin maceraları olarak devam etsin izleyenler daha çok memnun kalır:))  asıl belirtmek istediğim konu dizideki tüm ama tümmm kadınların aynı ruju kullanmış olmalarıydı yuh dedim yuuhhh. mineyle aynı iş yerinde çalışan koca suratlı iri kemikli kızdan hiç bahsetmiyorum nerden bulmuşlar o kızı??   bu arada haftaya artık diziyi siz anlatırsınız bana hı???

bir de çakıl taşları var. sevgiyle takip ediyoruz. özleyeceğim gidince. tabi one tree hillden, gossip girlden, greys ten, supernaturaldan fringeden housedan vb. fırsat bulursam hhahahahhahahaaaa:)))

neyse ben şimdi çok yorgunum yine abuk subuk yazdım. okuyup kontrol edecek halim bile yok.
okuyan herkese sevgiler saygılar

değerli yorumlarınızı eksik etmeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder