Varmak değil, sadece gitmek... gitmek

hürriyet

30 Ağustos 2010 Pazartesi

ilk gün ilk heyecan

evet ilk heyecan ne olabilir diye düşünebilirsiniz. Bu yeni bir gökyüzü altında yeni bir şehrin sokaklarında yürümenin heyecanı. İlk günümüzde kendimizi dışarı atabilmek için elimizden gelen her gayreti gösteriyoruz. uykumuz olmasına ve havanın yağışlı olmasına rağmen. Bu heyecan aslında bir yandan yeni şehri keşfetme heyecanı bir yandan da hayatımızı sürdürebilmek için gerekli mutfak ve ev gereçlerine ulaşma heyecanı. neyse Fiona ilk denemelerimizi anlattı zaten. Onun da dediği gibi ufak marketler ateş pahası. Ne varsa Walmart ta var arkadaş. Walmart olmasa Amerika'da olmaz gibi birşey. Bizim Kipa denginde bir yapı bir uçtan diğer uca gitmek için toplu taşımaya binmek lazım. Ha toplu taşıma dedim de Seattle havaalanına özel yeraltından bir metro sistemi yapmış adamlar. Saygıyla eğiliyorum. İzmir'e metro yapmak 10 yıl sürdü ve hala devam ediyor. Gümrükteki polis memuru C14 kapısına gitmek için 3 metro değiştirmeniz gerekiyor deyince ben emin olmak için havaalanı içinde mi 3 metro değişitrcez diye sorma ihtiyacı hissettim. Neyse bu tip dumur olaylar yavastan gozlemlemeye basladım . Yarın devam edeceğim.

Shrek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder