Varmak değil, sadece gitmek... gitmek

hürriyet

16 Ağustos 2010 Pazartesi

çok yorgunum beni bekleme kaptan

şaka yaptım kaptan şaka. yorgunum ama sonuçta son bi gayret ederim. seyir defterini ben yazarım:)
evet çok ama çok yorgunuz. yazlık ve ev arasında mekik dokuduk resmen. güneşin altında dört kat merdiveni inip çıkarak kolileri yerleştirdik, yakan güneşin altında klimasız arabamızla gidip geldik balıklıova yollarında... daha da bitmedi en az bir tur daha var. ev oldukça hafifledi ama... at at at bitiremedik ıvır zıvırları. ne kadar biriktirmeye meraklı insanlarmışız her taşınmada bir kez daha fark ediyoruz. ama iki taşınma arası toplamaya devam ediyoruz nedense.

hava çok sıcak, dayanılır gibi değil saat 01.11 olmasına rağmen en ufak bir serinleme yok. olacak gibi de gözükmüyor. klimayı da açamıyoruz çünkü shrek öksürüyor ve burnu da akmaya başladı. çok korkuyorum çook. sonuçların iyi çıktığını yazmaya fırsat bulamadım yoğunluktan. sonuçlar iyi çıktı şükürler olsun. allah bir daha  yaşatmasın o sıkıntıları. keşke kimseciklere yaşatmasa, hasta olanlar da hemen iyileşse.

vize işimiz henüz olmadı, shrek'in görevlendirmesi çıkmadı. korkarım kaptan gerçekten bizsiz gidecek.:((
bekliyoruz bekliyoruz bekliyoruz sabır sabır ya sabır.

şarkıyı dinlemeden olmazdı bence hadi tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder