Varmak değil, sadece gitmek... gitmek

hürriyet

26 Ağustos 2010 Perşembe

macera dolu amerika

sonunda beklenen gün geldi şu an itibarı ile o günün içindeyiz. yarın bu saatlerde siz sıcacık! yuvanızda rahat koltuklarınızda otururken biz Atatürk hava limanında uyukluyor olacağız. çok heyecanlıyım ama fazla takmamaya çalışıyorum çünkü çok heyecanlanınca benim sindirim sistemim hassaslaşıyor. burdaki son günümü wc de geçirmek istemiyorum:)
kalacak yer olayını son anda depar atarak çözen shrek'e burdan selam gönderiyorum. çok şükür başımızı sokacak bir yer bulduk. bundan sonraki yazılarımızı size yeni eemisten yazacağız kısmetse:)) hala daha nası kendime güvensizim yazıyorum ama bir yandan da...
hayır efendim yok öyle tedirginlik gidiyoruz karrdeeşimmm :P
valiz toplamak çok sıkıntı orada geceleri sıcaklık 10 derece. yuh yani bildiğin kış. ama gündüz de 30 a kadar çıkıyormuş e bu da bildiğin yaz. yanımıza ne alsak şaşırdık malum sadece birer valiz hakkımız var onun da ağırlığı 23 ü ya da 25 i geçmeyecek. üşüme takıntılı bir insan olarak pek dertliyim. uçakta klimaları çok açıyorlarmış içersi çok serin oluyormuş dediler ya üşürsem yol hem bana hem shrek'e zehir olur:) ayağıma ayakkabı giysem şişer ayaklarım patates gibi olur ayakkabıyı yırtar çıkar mazallah:) sandalet giysem renoya akşam ineceğiz buz keser.. hay bin kunduz ne zor işler. keşke biri bloğumu okusa da akıl verse.. ha bu arada yarın yola çıkarken blogumuzu eşe dosta duyurmaya karar verdim bu fikri henüz shrekle paylaşma fırsatı bulamadım ama... artık zamanı geldi:)
umarım size amerikadan çok eğlenceli şeyler yazacağız kendimiz için değil sırf siz okurken sıkılmayın diye:))

bu defa gerçekten soluksuz bir macera bizi bekliyor. allahım noolur sağ salim varalım ve ne biliyim işte herşey çok güzel olsun:))

şimdilik hoşçakalın renoda görüşmek üzere

fiona

bir şarkı ile yolculuğu başlatalım ama şarkı ne olsun hmm puhahhaha evet evet bu şarkı olmadan olmaz

http://fizy.com/#s/102wwf

tamam biliyorum iğrencim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder