Varmak değil, sadece gitmek... gitmek

hürriyet

18 Ağustos 2010 Çarşamba

if tomorrow never comes

şu işler bir bitsin carpe diem olacak hayat felsefem. bugünler yarın bunlar bunlar bunlar yapılacak diyerek geçiyor. misal yarın evler birleşiyor survivordaki adaların birleşmesi gibi:) hepimiz çok yorgun ve bezginiz bir de yarının yorgunluğu eklenince of of. shrek'in göz altları zaten mosmor. çok korkutuyorsun beni shrek çok. uyku uyumuyor bir bahane bulup sabahın köründe kalkıyor çalışmaya başlıyor.

çok şükür beklenen belgeler bu akşam üstü geldi ve konsolosluğa geri yollandı. shrek'in görevlendirme olayı da olacak gibi duruyor. hayırlısı. 24'ü olsun, olabilir falan diyorduk ama meğer olmak zorundaymış bugün gelen kağıtlara göre bir gün bile aksarsa herşey yeniden değişmek zorunda kalacakmış. allah korusun. biz hariç herkes çok emin gideceğimizden.

24'üne sayılı gün kalmasına rağmen şöyle bi ağız dolusu BİZ AMERİKAYA GİDİYORUZ.  diyemiyorum ya yemin ederim çatlayacağım. böyle bi belirsizlik bi tuhaf bi haller bu ne ya. hem çok kesin hem hiç değil.. kafayı yememek için çok uğraşıyorum ama ne kadar daha dayanırım bilmem.

craigslistten ev ilanlarına bakıyorum, tekrar tekrar bakıyorum. ev eşyalarını topluyorum. ama herşey bir hayal gibi ya da sanki hiç gelmeyecek bir yarına hazırlık gibi. farkında olmadan o yarına yaklaşıyoruz. bir bakmışız valizler elimizde vedalaşıyoruz. bak bunu yazdım ya midem acaip bulandı biranda....

vedalaşma görüşmeleri yapıyoruz. önce N., eşi ve bebişi ile görüştük. sonra D. ile. geçen hafta yazlıktan sırf bizi görmek için dönen izmirin sıcağında bize yemekler yapan Y. ve B. ile görüştük. dün akşam da shrek'in arkadaşları ile beraberdik. ama ben tamamen hissizim bu ayrılma konusunda.. eğer giden başka biri olsa daha üzgün olurdum. şimdi böyle bi laylaylom havam var. desem de inanmayın gerçekten karnım kasılıyor düşündükçe. konuyu değiştirmenin vakti geldi.

sevgili arkadaşım suyusevenkedi evi süslediğin, güzel yemekler yaptığın için değil (çünkü bütün kış bize yemek yaptın zaten) her zaman yanımızda olduğun sana teşekkür ederim. hırsızlıkta ameliyatta talihsiz serüvenler dizimizin her anında ama sadece sıkıntıda değil iyi günümüzde de yanımızda olduğun için seviyorum ulen seni.

ve bu klibi senin için seçtim ki ne zamandır aklımdaydı ancak fırsat bulabildim. beni ara aramazsan küserim diyen canım arkadaşım. hep haber edemezsem moralini bozma bilmiyom ne zaman geri gelcem alcam o yerlerden sana mor yazma


Umut Kaya - Mor Yazma
Yükleyen jetmanyak. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.



:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder