Varmak değil, sadece gitmek... gitmek

hürriyet

29 Temmuz 2010 Perşembe

step by step

ne zamandır yazmadım zaten kendim yazıp kendim okuyor durumdayım şu an. gerçi google analytics USA ve Kanada'dan birilerinin bizim bloga hergün baktığını söylüyor. onlar da ancak fotoğraflara bakıyorlardır. o da yeter şimdilik kendi kendime yazmaktan iyidir.
adım adım yaklaşıyoruz Amerika'ya... yarın yola çıkıyoruz, İstanbul'a vize almaya gidiyoruz. bu hafta benim izin işleri ile uğraştık çok şükür hallettik. ne kadar zormuş devlet dairesinde işler, tamam iki günde tamamladık ama perişan olduk... neyseki çok hevesliyiz de şu an kimse halinden şikayet etmiyor. prosedür çok, aynı evrağı farklı odalarda farklı katlarda 5 kişi imzalıyor. okula, ilçe milli eğitim müdürlüğüne, kaymakamlığa, ordan tekrar ilçe mem'e, yapılan bir hatadan dolayı tekrar kaymakamlığa ordan mem'e. burda işler bitince il milli eğitim müdürlüğüne, orda yazılan yazıyı 5 ayrı kişinin peşinde koşarak imzalattıktan sonra Kaymakamlığa ordan valiliğe. arkasından tekrar il milli eğitime önce evrak kayıt bölümünden sonra özlüğe fotokopi çektirdikten sonra tekrar özlüğe... tam bitti derken ilçe mem geri dönüş ordan çıkınca maaş birimine sonra okula okuldan çıkınca mal müdürlüğüne en son olarak da tekrar maaş birimine...
işte böyle eksiği vardır ama fazlası yoktur. yine de şikayet ediyor muyuz tabiiki hayırrr. evrakları yazan ve imzalayan herkese teşekkür ediyorum özellikle de bana iyi yolculuklar dileyenlere.. :))

ay kendimi tanıyamadım bunları yazarken hatta düşününce bu işlemleri yaparken de ben ben gibi değildim sanki.. hiç sinirlenmedim, söylenmedim, lakap takıp dalga geçmedim.. memuriyete başlarken bile  bu kadar hevesli değildim galiba çünkü o zaman toplamam gereken evraklar beni ziyadesiyle bunaltmıştı özellikle de sağlık raporu:))


izmirden şimdilik bu kadar, bekle bizi istanbulll:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder