Varmak değil, sadece gitmek... gitmek

hürriyet

2 Aralık 2010 Perşembe

yeni evimiz

sevgili blogum,
sana bu satırları yeni evimizin çalışma masasından  yazıyorum. ocakta sebze çorbası kaynıyor. shrek koltukta uyuyor tvde friends oynuyor, karnım zil çalıyor.
hava kararmak üzere, bulutlar gökyüzünü kapladı, camın önündeki çam ağacı esen rüzgarla hafif hafif sallanıyor.
ne zamandır yazamadım kusura bakma. şimdiden nereden başlasam bilemedim.
bugün benim kursun son günüymüş ben fark etmemişim. sabah herkes birşeyler getirdi sınıfta brunch yaptık. ben patates salatası yaptım bir de dün woman in dialogue dan arttı diye aldığım kakao toplarını götürdüm. salata bitti ama kakao topları yenmedi:)
hocamız bir sonraki kur için giriş kartlarımızı dağıttı. sınavda başarılı olanlara madalya verdi. bingo oynadık. şarkı söyledik. fotograf cekindik bir dahaki kurda görüşmek üzere ayrıldık. tabi aramızdan bazıları ülkesine ya da başka eyaletlere gitmek üzere ayrıldı..

bu benim madalyam:)


yenildi içildi.


bizim sınıf:)


teacher and me:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder