Varmak değil, sadece gitmek... gitmek

hürriyet

13 Ekim 2010 Çarşamba

Haven on Earth



burası başlığa da adını verdiği gibi bizim için dünyadaki bir sığınak. çünkü buradaki her şey glutensiz. küçük sevimli bir pastane, içerisi mis gibi taze, tarçınlı, sıcacık kek kokuyor. biz ekmek almaya gittik ama içeri girince saatin 4 olduğunu ve kahvaltıdan beri birşey yemediğimizi fark ettik. neyseki öğle yemeği servisleri devam ediyormuş fakat vegan pizzaları kalmamış (tabi diğer iki çeşit de ya bacon ya ham içerdiğinden) yok biz almayalım dedik. ama mutfaktaki bayan ben tek kişilik iki tane vegan pizza yaparım 10 dakikanız varsa dedi. biz de tabi dedik, 10 dakika beklemek de bir şey mi...
 beklerken lavaboya gittim ve yukarı da gördüğünüz yazıyı okudum:) tuvaletler bile düşünmeye sevk ediyor elin memleketinde insanı. ama inanın çok iyi geldi. çünkü o ana kadar kendimi çok kötü hissediyordum. çok çaresiz olduğumu düşünüp, hayatın böyle nasıl geçeceğini kendi kendime sorup duruyordum.  bilmiyorum işte bi sebepten bu yazı iyi geldi, günün devamını daha pozitif geçirdik.
 işte burası pastanenin içi, çok şahane şeyler yok aslında bize uygun bi çeşit ekmek var sadece ama buna da şükür. (sonuçta tarçınlı ekmeği türk insanı naapsın:))

bu yediğimiz pizza, glutensiz undan. (marketten aldığım una hiç benzemiyor bizimkinin tadı bi tuhaf halbuki bu o kadar da fena değildi.) pizzanın içinde enginar vardı yaa hayatta aklıma gelmezdi ama güzeldi hapır huupur yedik.


gezip durup eve döndükten sonra da doğum günü kutlaması için şahane bi yemek yedik:)


bu da shreke sürpriz yapıp aldığım glutensiz browni:) rengi şekli şahane ama yemeyip sadece izlemekte fayda var:)) çünkü tadını bir şeye benzetemeyebilirsiniz:)
olsun doğum gününde kuzumu pastasız bırakmamış oldum bu sayede:)
ayrıca da hediye olarak bir de kitap aldım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder